Coaching Πωλήσεων

Η εκπαίδευση διδάσκει και αναπτύσσει  δεξιότητες και γνώσεις που σχετίζονται με συγκεκριμένες χρήσιμες ικανότητες. Η κατάρτιση έχει συγκεκριμένους στόχους όπως η  βελτίωση της ικανότητας, της παραγωγικότητας και της απόδοσης. Είτε πρόκειται για νεοεισερχόμενους στον χώρο είτε για έμπειρα στελέχη. Η πώληση απαιτεί συνεχή προσαρμογή, δημιουργικότητα και στοχευμένη προσπάθεια. Coaching: οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται πόσο πολύτιμη  είναι και προσθέτουν "την ικανότητα της καθοδήγησης και ανάπτυξης των στελεχών τους" στον συνεχώς αυξανόμενο κατάλογο δεξιοτήτων που απαιτεί το σημερινό δυναμικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Θεωρητικά, αυτό σημαίνει περισσότερη ανάπτυξη των πωλητών, αποτελεσματική και υπεύθυνη καθοδήγηση για αποτελέσματα.

Αντί προλόγου

Αν αισθάνεστε ότι δεν καταφέρνετε να παρακινήσετε τους (συνεργάτες σας) όσο θα θέλατε, δεν είστε οι μόνοι. Ας είμαστε ρεαλιστές: δεν μπορούμε πάντα να αλλάξουμε ή να ελέγξουμε κάποιους παράγοντες που επηρεάζουν τον ενθουσιασμό των συνεργατών μας για τη δουλειά τους. Ορισμένα πράγματα- όπως οι συνθήκες εργασίας, η ανάθεση κάποιων projects ή ακόμη και παράγοντες που σχετίζονται με τη δουλειά - απλά δεν περνούν πάντα από το χέρι μας. Ωστόσο έχει σημασία να θυμόμαστε ότι υπάρχει άμεσος συσχετισμός της παρακίνησης με την απόδοση. Οι άνθρωποι εργάζονται σκληρότερα και εξυπνότερα όχι για μας, άλλα για τον εαυτό τους. Είναι απαραίτητο λοιπόν η κάλυψη των αναγκών τους να είναι συνυφασμένη με τη βελτίωση της απόδοσής τους στη δουλειά. Εδώ υπεισέρχεται ο ρόλος του manager. Προκειμένου να καταφέρουμε να συσχετίσουμε την παρακίνηση με την απόδοση, δεν πρέπει να υποκύψουμε στον πειρασμό να βγάλουμε το μαστίγιο και το καρότο. Μπορεί το εγχείρημα να περιέχει δυσκολίες, αλλά υπάρχει τρόπος να τις ξεπεράσουμε. Η λύση είναι να μάθουμε τις τεχνικές που αποδίδουν για άλλους managers και μετά να προσπαθήσουμε να τις εφαρμόσουμε στην κατάλληλη περίσταση. Θα πρέπει να ανακαλύψουμε τι αποδίδει για μας και τι όχι. Πρέπει να υιοθετήσουμε σε γενικές γραμμές μια στρατηγική, στην οποία θα εντάξουμε τις τεχνικές αυτές, ούτως ώστε η εφαρμογή τους να μην έχει αποσπασματικό και σπασμωδικό χαρακτήρα. Αυτό θα βοηθήσει και τους συνεργάτες μας να τις αντιμετωπίσουν με τη δέουσα σοβαρότητα. Πρέπει να κατανοήσουμε γιατί οι τεχνικές που θα περιγράψουμε εδώ αποδίδουν και στη συνέχεια να δοκιμάσουμε αυτές που θεωρούμε ότι θα παρακινήσουν πιο αποτελεσματικά τους συνεργάτες μας. Πέρα από την ανάλυση κάποιων τεχνικών, σκοπός μας είναι να ξεφύγουμε από το παραδοσιακό στυλ management που εφαρμόζαμε μέχρι τώρα. Ίσως εκπλαγείτε, όταν διαπιστώσετε πως μπορούμε να βελτιώσουμε την παραγωγικότητα και τη συμπεριφορά των συνεργατών μας, εφαρμόζοντας τις κατάλληλες νέες τεχνικές, ενσωματώνοντάς τις στο δικό μας ηγετικό στυλ, στις δικές μας εργασιακές αντιλήψεις και στις δυνατότητες των συνεργατών μας.

Σκοπός:

Στην έντονη εποχή των προκλήσεων και της ανταγωνιστικότητας που ζούμε η ομάδα χρειάζεται να πετύχει τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα, εμπνευσμένη και συντονισμένη με τη στρατηγική της εταιρείας. Για να κερδίσεις περισσότερες πωλησεις σήμερα που το περιβάλλον είναι ασταθές και μίζερο χρειάζεσαι πωλητές οι οποίοι να είναι προσανατολισμένοι στο μηδενικό σφάλμα, να έχουν τρομερή αυτοπεποίθηση και πάθος για την πώληση. Ποιος είναι ο ρόλος του προϊστάμενου και πως μπορεί να διαμορφώσει μια αποτελεσματική ομάδα. Πόσο να πιέσω? Πώς να περάσω τις αλλαγές? Ποια η συμπεριφορά μου με τους πωλητές. Ποια στερεότυπα να κρατήσω και γιατί? Ο σκοπός του εκπαιδευτικού σεμιναρίου είναι οι εκπαιδευόμενοι να  καθοδηγούνται σωστά, να εκπαιδεύονται την ώρα της δουλειάς, να κρατούν μια ενεργή αμφίδρομη σχέση με τους προϊστάμενους, να σχεδιάζουν και  να δημιουργούν αποτελεσματικές συνεργασίες και προτάσεις πωλήσεων.

0

σεμινάρια


0

ώρες εκπαίδευσης


0

συμβουλευτικές


0

επιτυχημένοι πελάτες


Δηλώστε συμμετοχή στα σεμινάρια.